Naše obec Firmy v obci Úřední e-Deska e-Podatelna Kontakty
Datové zprávy odesílané prostřednictvím epodatelny

Prostřednictvím ePodatelny lze odeslat:

  • datové zprávy s připojeným elektronickým podpisem
  • datové zprávy běžné komunikace s úřadem bez elektronického podpisu

Datové zprávy s připojeným elektronickým podpisem

Datové zprávy s připojeným elektronickým podpisem jsou odesílány na emailovou adresu epodatelna@obec-krenice.cz

Tento typ zprávy odešlete užitím tlačítka „Odeslat zpravu s elektronickým podpisem“

Datové zprávy bez elektronického podpisu
(běžná komunikace s úřadem)

Pro běžnou komunikaci s úřadem užijte odesílací formulář, kdy není vyžadováno ověření resp. připojení elektronického podpisu. Datové zprávy tohoto typu jsou odesílány na emailovou adresu podatelna@obec-krenice.cz

OÚ Křenice
K návsi 8
250 84 Křenice

Datová schránka: f43avdw

Doručení datových zpráv

Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Zpráva o doručení je odesílána v následujícím formátu:

"Vaši datovou zprávu ze dne dd.mm.rrrr jsme přijali dne dd.mm.rrrr. hh:mm:ss pod evidenčním číslem y/rrrr."

Pokud neobdržíte zprávu o potvrzení doručení datové zprávy, vaše podání nebylo doručeno. Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód (ve smyslu § 2, odst. 2 vyhlášky č. 496/2004 Sb.), nebude zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zaslán informativní email se zprávou, že doručená zpráva obsahovala virus, a proto není považována za řádně doručenou.



Pokračovat na ePodatelnu

Informativní tabule Archiv Rozpočty Volby Zasedání zastupitelstva

Úřední
e-deska







Veřejná vyhláška - DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2021.

Datum vyvěšení: 09.04.2021

Průvodní text ke zprávě:


Přiložený soubor: a00200796_dne_0515_2101508925_rk3fhw_.pdf 


zpět

AKTUALIZACE - Informace ke sčítání lidu 2021

Datum vyvěšení: 08.04.2021

Průvodní text ke zprávě:
Pokud se někdo nesečte online, bude od 17. 4. do 11. 5. 2021 vyplňovat listinný formulář. Od 14. 4. 2021 začne distribuce oznámení s termínem, kdy bude těmto domácnostem formulář doručen. Samotné formuláře začnou sčítací komisaři doručovat od 17. 4. 2021. Vyzvednout si formulář bude také možné na kontaktních místech sčítání zřízených na vybraných pobočkách České pošty a krajských správách Českého statistického úřadu. Jména a čísla průkazů sčíta-cích komisařů, seznam sčítacích obvodů v obci a adresy kontaktních míst bude možné zjistit a případně i vytisknout na webu https://scitani.ceskaposta.cz. Všichni občané a cizinci, kteří mají v České republice trvalý nebo přechodný pobyt nad 90 dnů, budou mít i po obdržení listinného formuláře stále možnost se jednoduše a bezpečně sečíst prostřednictvím elektronického sčítacího formuláře na www.scitani.cz nebo v mobilní aplikaci pod názvem „Sčítání21“ v Google Play i App Store. Pro aktuální informace o přípravách a průběhu Sčítání 2021 můžete také navštívit webové stránky www.scitani.cz, zaslat své dotazy na e-mail dotazy@scitani.cz nebo využít informační linku Kontaktního centra sčítání 253 253 683.


Přiložený soubor: a20210406_scitani_2021_informacni_letak.pdf  acj_csu_003384_2021_01_oznameni_o_prodlouzeni_lhut_v_ramci_sldb_2021.pdf  ascitani_2021_doc_1.pdf 


zpět

Krizová opatření platná od 27.3.2021 a prodloužení nouzového stavu do 11.4.2021

Datum vyvěšení: 27.03.2021

Průvodní text ke zprávě:
Vláda na mimořádném jednání v pátek 26. března 2021 rozhodla na základě předchozího souhlasu Poslanecké sněmovny o prodloužení nouzového stavu do 11. dubna včetně. Zároveň do stejného data prodloužila i všechna dosud platná krizová opatření. K jediné změně došlo u opatření omezujícím volný pohyb osob obyvatel mezi 21. hodinou a 5. hodinou ranní přidala mezi výjimky cesty na shromáždění pořádané církví nebo náboženskou společností a účast na něm. Tato výjimka bude platit jen ve dnech 1. až 3. dubna 2021 vždy v čase od 21.00 do 23.59 hodin.


Přiložený soubor: akrizova_opatreni_ucinna_od_2021_03_27.pdf  aoduvodneni_c_315.pdf  aprodlouzeni_krizovych_opatreni_0315.pdf  aprodlouzeni_nouzoveho_stavu_0314.pdf 


zpět

Informace ke sčítání lidu 2021

Datum vyvěšení: 22.03.2021

Průvodní text ke zprávě:


Přiložený soubor: aoznameni_obce_00640182_1_.pdf 


zpět

Zápis do ZŠ Sibřina - aktualizováno

Datum vyvěšení: 14.03.2021

Průvodní text ke zprávě:


Přiložený soubor: azapis_do_zs_sibrina_aktualizovano.pdf 


zpět

CEZ - REGISTRACE pro zasílání informací o odstávkách

Datum vyvěšení: 10.03.2021

Průvodní text ke zprávě:


Přiložený soubor: acez_el_odstavky_reg.pdf 


zpět

Oznámení o zahájení změny - vyhlášky

Datum vyvěšení: 09.03.2021

Průvodní text ke zprávě:


Přiložený soubor: a20210308205911469.pdf  a20210308205952482.pdf 


zpět

09.04.2021Veřejná vyhláška - DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2021.  
přiložený soubor: 00200796_dne_0515_2101508925_rk3fhw_.pdf 


08.04.2021AKTUALIZACE - Informace ke sčítání lidu 2021
přiložený soubor: 20210406_scitani_2021_informacni_letak.pdf  cj_csu_003384_2021_01_oznameni_o_prodlouzeni_lhut_v_ramci_sldb_2021.pdf  scitani_2021_doc_1.pdf 


27.03.2021Krizová opatření platná od 27.3.2021 a prodloužení nouzového stavu do 11.4.2021
přiložený soubor: krizova_opatreni_ucinna_od_2021_03_27.pdf  oduvodneni_c_315.pdf  prodlouzeni_krizovych_opatreni_0315.pdf  prodlouzeni_nouzoveho_stavu_0314.pdf 


22.03.2021Informace ke sčítání lidu 2021  
přiložený soubor: oznameni_obce_00640182_1_.pdf 


14.03.2021Zápis do ZŠ Sibřina - aktualizováno  
přiložený soubor: zapis_do_zs_sibrina_aktualizovano.pdf 


10.03.2021CEZ - REGISTRACE pro zasílání informací o odstávkách  
přiložený soubor: cez_el_odstavky_reg.pdf 


09.03.2021Oznámení o zahájení změny - vyhlášky  
přiložený soubor: 20210308205911469.pdf  20210308205952482.pdf 


© 2012 - 2021 obeckrenice.eu | webdesign eLoading